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【サポートに連絡する際の注意点】



~サポートに連絡する際の注意点~
~Points to be aware of when contacting support~


1.REP会員には報酬を受け取る権利と、ビジネスや必要なツールを正しく使う為の情報を正確にお伝え頂く事と教育の提供をお願いしております。
REP members have the right to receive compensation, and we are requesting the accurate transmission of information to properly use the necessary tools, the provision of business and education.


2.サポートが回答する内容ではない、と判断された質問に関しては返答がされません。
紹介者・上位者・リーダーにお問い合わせください。
There is no reply as to the question which support judged that it is not the contents to answer. Please refer to the introducer, superiors and leaders.


3.Walletの操作や設定、バックオフィスの操作や見方は、現在提供されている資料で大半の方が理解されておられますので、先ずはしっかりお読みください。
Wallet, the operation method and setting of the back office, viewpoint etc. are understood by most of the materials currently being provided, please read first of all firmly.


4.TRIAMの質問をRobinサポートに問合せが(逆も)あるようです。
無関係な質問をすることで、通常業務に支障をきたしますのでご遠慮下さい。
There seems to be inquiries about TRIAM's question to Robin support (or vice versa).Please refrain because it will interfere with normal business.



~必要記入事項(Required entry)~

必ず登録メールアドレスにて、下記内容を送信してください
Please be sure to send the following contents with registered e-mail address


・登録者氏名(ローマ字)
・ID番号(RobinとTRIAMは区別するように!)
・登録メールアドレス
・お問い合わせ内容(詳細)
(日本語と英語に翻訳した文章を張り付けてください)

・Name of registrant
・ID number (distinguish between Robin and TRIAM!)
・Registered e-mail address
・Inquiry contents (details)
(Please attach Japanese and English sentences)


上記の内容を明記の上、各サポートセンターまでお送り下さい
連絡先一覧はコチラ
Please specify the above contents and send it to each support center
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